Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Oferty i wydruki CRM w systemie Connecto DMS

inVideo

W jaki sposób tworzone są oferty i wydruki w systemie DMS, którego producentem jest firma Connecto? Jak działa system i jego moduły? Przedstawiamy działanie oprogramowania wybieranego przez firmy z całego kraju. Specjaliści spędzają setki godzin nad rozbudowaniem funkcji oraz maksymalnym uproszczeniu funkcjonowania systemu DMS. A oto jeden z efektów.

Spis treści

  • Oferty i wydruki w systemie Connecto
    • Wystawianie dokumentu w dowolnej walucie
    • Zapytaj o rozwiązanie

Oferty i wydruki w systemie Connecto

Handlowiec loguje się do systemu Connecto DMS i w zakładce CRM tworzy nową ofertę. Uzupełnia pole temat, aby w przyszłości łatwiej było ją odnaleźć w systemie. Data dokumentu automatycznie ustawiona jest na dzień dzisiejszy, natomiast handlowiec ustala termin oferty na 27 lutego. Następnie z listy kontrahentów zintegrowanej z systemem ERP  wybiera adresata oferty. W tym przypadku jest to firma „Twój ogród”. Dokument pozwala na wybranie z listy handlowca, który tworzy ofertę.

Oferty CRM1
fot. Oferty i wydruki w systemie Connecto DMS

 

Domyślnie przypisany jest obecnie zalogowany użytkownik. Teraz użytkownik uzupełnia pozycje oferty. Przycisk plusa otwiera okno ukazujące wszystkie dostępne towary. Lista ta pobierana jest z systemu ERP. Oprócz ceny zakupu wyświetlana jest także marża dla konkretnego klienta, ponieważ system pozwala tworzyć indywidualne cenniki dla każdego z nich.

Wystawianie dokumentu w dowolnej walucie

Użytkownik wybiera dowolną ilość pozycji i przenosi je na dokument, a te pojawią się w tabelce. Mimo narzuconych cenników, użytkownik może zmieniać ceny ofertowane. Jeśli posiada odpowiednie uprawnienia, wtedy marża przeliczy się automatycznie. Istnieje możliwość wystawienia dokumentu w dowolnej walucie po kursie NBP.

Oferty i wydruki CRM
fot. Ofertowanie w systemie DMS

Użytkownik uzupełnia też dodatkowe informacje przydatne w procesie ofertowania. Mowa tu między innymi o polach: termin płatności, sposób dostawy oraz o ewentualnych innych warunkach. System DMS posiada moduł elektronicznego obiegu dokumentów, który odpowiada wszelkie faktury, umowy i zapytania ofertowe.

Wzór dokumentów może wyglądać jak chcesz

W systemie można dodać też inne pola, które zostaną przeniesione na wydruk. Następnie uruchomiony jest wydruk oferta, który pojawia się na ekranie. Taki dokument można wydrukować lub przesłać pod wybrany adres email. Wzór dokumentu tworzony jest od zera za pomocą specjalnego kreatora raportów.

 

Oferty CRM3
fot. Wzór oferty stworzony w systemie Connecto DMS

 

Na ekranie widoczny jest kreator raportu, który pozwala stworzyć nowy lub zmodyfikować istniejący już dokument. W tym przypadku jest to opisywana wcześniej oferta. Raport budowany jest z pól tekstowych, obrazów i tabel, które uzupełniane są danymi z bazy systemu.

Dodawanie informacji do dokumentu odbywa się za pomocą przeciągania i upuszczania kontrolek z zasobnika „narzędzia”- znajdującego się po lewej stronie ekranu. W prezentowanym przykładzie dodajemy pole tekstowe i uzupełniamy je treścią, a następnie formatujemy jego wygląd. Raz wprowadzone zmiany będą widoczne w kolejnych ofertach.

Zapytaj o rozwiązanie













    Najnowsze wpisy

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    Analizy i raporty z asystentem AI

    Analizy i raporty z asystentem AI

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Konferencja
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    DWUGŁOS O PLATFORMIE CONNECTO. Odcinek 2: Zarządzanie projektami i procesami

    DWUGŁOS O PLATFORMIE CONNECTO. Odcinek 2: Zarządzanie projektami i procesami

    Dwugłos o Platformie Connecto. Odcinek 1: Elektroniczny obieg dokumentów

    Dwugłos o Platformie Connecto. Odcinek 1: Elektroniczny obieg dokumentów

    Web DMS – system Connecto DMS w przeglądarce

    Web DMS – system Connecto DMS w przeglądarce

    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}