Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Program dla biur nieruchomości

inObieg dokumentów, Relacje z klientami - CRM

Prowadzisz agencję nieruchomości i zastanawiasz się, w jaki sposób mógłbyś zadbać o lepszą organizację pracy? Najwięcej korzyści daje inwestycja w specjalny system IT, który usprawnia komunikację, automatyzuje formalności oraz na wiele innych sposobów ułatwia codzienne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Wyjaśniamy, jak sprawdza się w praktyce program dla biur nieruchomości oraz dlaczego warto wdrożyć takie rozwiązanie w swojej firmie!

Spis treści

  • Program dla biur nieruchomości
    • CRM dla nieruchomości
    • CRM dla agencji nieruchomości

Program dla biur nieruchomości

Program dla biur nieruchomości to specjalistyczna platforma łącząca funkcjonalność kilku przydatnych narzędzi IT. Najczęściej jej podstawę stanowi system CRM (ang. Customer Relationship Management), czyli oprogramowanie przeznaczone do zarządzania relacjami z klientami. Korzystając z takiego rozwiązania można nie tylko lepiej komunikować się z kontrahentami, ale też partnerami biznesowymi, pośrednikami, deweloperami, biurami sprzedaży itp.

Inwestycja w program dla biura nieruchomości może w realny sposób przyczynić się do rozwoju firmy. Profesjonalna organizacja pracy zwiększa wydajność, natomiast lepsza jakość obsługi pozwala poprawić wizerunek przedsiębiorstwa. Ta pozornie prosta zmiana może więc doprowadzić do tego, że w krótkim czasie poszerzy się grupę odbiorców i zapewni się jej usługi na najwyższym poziomie, a to przekłada się oczywiście na zysk.

CRM dla nieruchomości

CRM dla nieruchomości jest niezwykle funkcjonalnym udogodnieniem, które będzie wykorzystywane nie tylko przez zarząd, ale też przedstawicieli innych działów. Pozwala stworzyć bazę klientów, w której zgromadzone będą wszystkie najpotrzebniejsze dane. Dzięki niemu za pomocą kilku kliknięć można zyskać łatwy dostęp do najważniejszych informacji. Przy okazji da się zapisywać daty spotkań, ważne adnotacje, uwagi, wskazówki itp., a kalendarz z funkcją przypomnienia dba o to, by nic nie umknęło.

Program ułatwia utrzymanie stałego kontaktu z klientami, do minimum skracając czas odpowiedzi. Ogranicza także ryzyko opóźnień, niedopatrzeń, nieporozumień itp. Do tego pomaga zdobyć nowych kontrahentów, ponieważ znacznie ułatwia mailing, rozsyłanie ofert, a także prowadzenie innych działań w ramach zaplanowanej wcześniej kampanii marketingowej.

System CRM dla nieruchomości posiada również moduł, który pomaga w przydzielaniu zadań pracownikom oraz nadzorowaniu aktualnych inwestycji. Dzięki niemu ma się pewność, że w pełni wykorzystuje się potencjał swojego zespołu oraz na bieżąco wyłapuje ewentualne nieprawidłowości. Program jest bowiem przeznaczony nie tylko do kontaktu z klientami, ale też usprawnia wewnętrzną wymianę danych. Sprawia, że najważniejsze informacje można łatwo i w pełni bezpiecznie przekazać uprawnionym pracownikom. Co więcej, elektroniczny obieg dokumentów zapewnia swobodny przepływ umów, faktur, rachunków i innych pism, ułatwiając formalności.

Wśród zalet systemu CRM dla nieruchomości można też wymienić m.in.:

  • dostęp online – program działa przez Internet, na dowolnym komputerze czy urządzeniu mobilnym, dlatego ułatwia pracę zdalną;
  • prosta obsługa – wdrożenie nie trwa długo, ponieważ pracownicy bez problemu opanują przejrzysty interfejs;
  • bezpieczeństwo – zgodność z RODO, szyfrowanie danych, kopie zapasowe itp.;
  • dostęp do archiwum inwestycji – możliwość sprawdzenia i przeanalizowania dawnych realizacji;
  • generator dokumentów – usprawnia przygotowywanie umów, faktur itp.;
  • Business Intelligence – system zbiera dane o firmie, a następnie przygotowuje raporty w formie przejrzystych wykresów.
  • automatyczne wyszukiwanie ofert – baza danych pozwala w kilka sekund znaleźć idealną opcję dla danego klienta.

CRM dla agencji nieruchomości

CRM dla agencji nieruchomości może być znacznie bardziej rozbudowanym oprogramowaniem, którego funkcjonalność zwiększają dodatkowe moduły. Oferujemy nowoczesne, niezwykle elastyczne, skalowalne rozwiązanie – platforma Connecto to unikalne narzędzie, które można odpowiednio dostosować do specyfiki branży oraz indywidualnych wymogów firmy. Doskonale sprawdza się zarówno w przypadku małych biur pośrednictwa, większych agencji z filiami w kilku miastach, czy nawet ogromnych deweloperów działających w całej Polsce.

Chcesz zainwestować w CRM dla agencji nieruchomości? Umów się z nami na spotkanie, na którym zaprezentujemy Ci działanie platformy, dokładnie omówimy jej funkcje oraz przedstawimy przykłady jej wykorzystania. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania oraz rozwiejemy ewentualne wątpliwości. Udział w prezentacji jest bezpłatny i nie jest jednoznaczny z zakupem systemu. Jesteś ciekawy, co możemy Ci zaoferować? Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Uporządkuj dokumenty z Connecto Neon

Uporządkuj dokumenty z Connecto Neon

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}