Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Współpraca Connecto z Wyższą Szkołą Biznesu zaowocowała wydaniem książki

inO firmie

W książce „Audyt zasobów niematerialnych z wykorzystaniem analizy sieci organizacyjnej” autorstwa dr hab. Anny Ujwary – Gil, jeden z rozdziałów został poświęcony firmie Connecto. Innowacyjne podejście spółki oraz wsparcie edukacji pozwoliło na stworzenie „case study” z zakresu audytu. Autorka opisuje w nim trzy fazy audytu, jego cele oraz wyniki uzyskane na podstawie działań z naszym przedsiębiorstwem.

Spis treści

  • Connecto, czyli główne studium przypadku w publikacji
  • 3 fazy audytu na przykładzie firmy Connecto
    • 2.1 Faza planowania audytu zasobów niematerialnych w firmie Connecto
    • 2.2 Faza projektowania audytów zasobów niematerialnych w firmie Connecto
    • 2.3 Faza operacjonalizacji audytu zasobów niematerialnych
  • Systemy informatyczne oferowane przez Connecto
    • O książce „Audyt zasobów niematerialnych z wykorzystaniem analizy sieci organizacyjnej”

Connecto, czyli główne studium przypadku w publikacji

Innowacyjność spółki Connecto oraz wsparcie rozwoju w dziedzinie edukacji przyczyniły się do tego, że funkcjonowanie firmy zostało opisane jako studium przypadku w książce autorstwa dr hab. Anny Ujwary – Gil. Connecto przy współpracy z Wyższą Szkołą Biznesu w Nowym Sączu umożliwiło autorce dogłębne poznanie struktur działania przedsiębiorstwa, sposobu rozwoju oraz realizacji celów, które również zostały zawarte w publikacji.

Specjaliści z Connecto stawiają nie tylko na własny rozwój, ale również dzielą się wiedzą z zakresu informatyki i wdrażania systemów informatycznych z potencjalnymi Klientami czy po prostu osobami zainteresowanymi rozwiązaniami informatycznymi. Świadczy o tym między innymi konferencja poświęcona elektronicznemu obiegowi dokumentów w systemie DMS, która odbyła się w katowickim hotelu Diament.

3 fazy audytu na przykładzie firmy Connecto

Dr hab. Anna Ujwary – Gil prezentuje wybrane studium przypadku z podziałem na fazy modelu audytu zasobów niematerialnych oraz badanej populacji.

„Celem egzemplifikacji, opracowanej metodyki, zintegrowanego audytu zasobów niematerialnych, do badań zaproszono firmę działającą w sektorze IT (informatycznym), zwracając szczególną uwagę na zilustrowanie narzędzi (mierników) analizy sieci organizacyjnej. Przedstawiono pokrótce, jak przebiegała faza planowania, projektowania oraz operacjonizacji audytu zasobów niematerialnych[..]” – dr hab. Anna Ujwara – Gil, „Audyt zasobów niematerialnych z wykorzystaniem analizy sieci organizacyjnej”, str. 163.

2.1 Faza planowania audytu zasobów niematerialnych w firmie Connecto

Pierwsza faza dotyczy prezentacji spółki Connecto przez zarządzającego oraz przedstawienia osoby prowadzącej audyt. Określenie celów i zakresu audytu zasobów niematerialnych, założeń oraz hipotez badawczych wspólnie z kadra zarządzającą – to najważniejsze elementy tej fazy.

Główny cel, jaki przyświecał fazie pierwszej to identyfikacja i analiza zasobów niematerialnych z perspektywy sieci powiązań oraz ich relacji. Przedstawione hipotezy badawcze mówią o zależnościach występujących między określonymi sieciami informacji oraz wiedzy, czy zadań i zasobów.

tabela komponenty
fot. tabela „Komponenty modelu biznesu firmy Connecto” – autor dr hab. Anna Ujwary – Gil „Audyt zasobów niematerialnych z wykorzystaniem analizy sieci organizacyjnej”, str. 166

2.2 Faza projektowania audytów zasobów niematerialnych w firmie Connecto

W drugiej fazie opisywana jest analiza, którą rozpoczęto od rozpoznania szans oraz zagrożeń otoczenia zewnętrznego, w którym działa firma. W ciągu ostatnich dwóch lat widoczny jest wzrost popytu na systemy informatyczne, co jednocześnie wiąże się z wdrażaniem tych rozwiązań. Firm Connecto specjalizuje się w tym, budując swoją mocną pozycję na rynku, który z roku na rok jest coraz bardziej konkurencyjny.

Ważność i znaczenie technologii wzmacnia również wdrażanie usług dedykowanych konkretnym branżom, oferując m.in.: oprogramowanie dla budownictwa i deweloperów, produkcji oraz nowoczesnego podejścia do Business Intelligence (BI). W ofercie znajdują się także systemy dla sektora serwisu i usług. Ponadto Connecto zatrudnia specjalistów odpowiedzialnych za rozwiązania mobilne dla biznesu czy e-Commerce i B2B.

Cele strategiczne realizowane przez Connecto to m.in.: wzrost wiedzy merytorycznej (informatyka, nowe technologie), wewnątrzorganizacyjny transfer wiedzy, dywersyfikacja przychodów, tworzenie zysków i wartości spółki.

2.3 Faza operacjonalizacji audytu zasobów niematerialnych

Trzecia faza dotyczy wyboru i opracowania narzędzi do realizacji audytu. Testowanie wybranych narzędzi miało miejsce w badaniach pilotażowych w organizacji działającej w sektorach: medycznym oraz szkolnictwa wyższego. W dalszej części publikacji przedstawione są wyniki przeprowadzonego audytu. Zarówno na poziomie całej sieci, jak i konkretnych obszarów. Nie zdradzamy wszystkich szczegółów, zapraszamy do zapoznania się z publikacją.

procesy biznesowe connecto - czesc tabeli
fot. część tabeli 3.6 – „Procesy biznesowe Connecto i towarzyszące im wiedza i umiejętności, działania i zasoby” – autor dr hab. Anna Ujwary -Gil – „Audyt zasobów niematerialnych z wykorzystaniem analizy sieci organizacyjnej”, str. 167

Systemy informatyczne oferowane przez Connecto

Rozwiązania opisywane przez dr Annę Ujwary – Gil dotycząca sytemu DMS oraz ERP, które znajdują się w ofercie Connecto. Do systemu DMS zaliczane są między innymi moduły elektronicznego obiegu dokumentów, CRM, Business Intelligence oraz projektów. System informatyczny dobierany jest indywidualnie, a samo wdrożenie oprogramowania poprzedzają spotkania oraz analiza przedwdrożeniowa. Dzięki temu osoba zainteresowana systemem otrzymuje tylko to, czego naprawdę potrzebuje.

Każdy z modułów funkcjonujących w systemie Connecto DMS jest opisany na naszej stronie internetowej. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego 32 263 00 00 lub poprzez zakładkę kontakt.

Poznaj elektroniczny obieg dokumentów

Zobacz system CRM

Sprawdź Business Intelligence

Wypróbuj system do zarządzania projektami 

O książce „Audyt zasobów niematerialnych z wykorzystaniem analizy sieci organizacyjnej”

„Autorka podejmuje krytycznie istotny problem nauk o zarządzaniu, słabo rozpoznany w literaturze choć uznany jako determinujący obecną i przyszłą konkurencyjność przedsiębiorstw, sektorów i gospodarek. Jeżeli bowiem przewaga konkurencyjna trwale może być zbudowana na zasobach spełniających kryteria VRIN, a ich spełnienie budzi najmniejsze wątpliwości w przypadku zasobów niematerialnych, to niezbędne jest pogłębienie naszego zrozumienia tych zasobów a dalej rozwijanie procedur identyfikacji, alokacji i ich eksploatacji. Możliwa staje się identyfikacja nie tylko najważniejszych zasobów, zadań czy aktorów, ale także powiązanie zidentyfikowanych sieci pomiędzy sobą.  

Autorka otwiera pole do stosowania swojej metodyki ujawniając strukturalne i dynamiczne cechy zasobów niematerialnych organizacji. Ujawnia przy tym szerokie pole do dalszych badań, niezbędnych by opracować reguły interpretacji uzyskiwanych miar, w tym znaczenie uzyskiwanych wartości i przedziałów. Niewątpliwe nowatorstwo proponowanego meta-modelu wskazuje drogę do pogłębionych zastosowań technik analizy sieci w środowisku wewnątrzorganizacyjnym.”

Źródło: https://ksiegarnia.pwn.pl/Audyt-zasobow-niematerialnych-z-wykorzystaniem-analizy-sieci-organizacyjnej,734189596,p.html

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Connecto ze złotym statusem Comarch

Connecto ze złotym statusem Comarch

Forum Technologiczne już za nami

Forum Technologiczne już za nami

Connecto wyróżnione na liście Gepardów Biznesu 2023

Connecto wyróżnione na liście Gepardów Biznesu 2023

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}