Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Obieg dokumentów
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • KSeF
        • Faktura kosztowa
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Rozwiązania od Connecto w firmie Granit [case study]

inCase Study, System DMS

Firma PBiUT GRANIT Sp. z o.o. postawiła na system Connecto DMS. Przedstawiamy krok po kroku główne cele wdrożenia, przebieg prac oraz zmiany, jakie zaszły w firmie od momentu wykorzystania dostarczonych rozwiązań . Sprawdź case study opublikowane w poniższym artykule.

Spis treści

  • Główny cel Granit Brzesko
    • Rozwiązania, które wdrożono
    • Zobacz, co się zmieniło
    • Zapytaj o usprawnienia dla Twojego biznesu

Główny cel Granit Brzesko

Firma PBiUT GRANIT Sp. z o.o. zdecydowała się na wdrożenie systemu Connecto DMS. Klientowi zależało na usprawnieniu poszczególnych działów przedsiębiorstwa: ogólnobudowlanego, kamieniarskiego, księgowego oraz administracyjnego. System informatyczny, który pojawił się w firmie miał wyprzeć obecny fizyczny obieg faktur. Dzięki wdrożeniu wersji elektronicznego obiegu faktur proces dostarczania dokumentów stał się szybszy, a ryzyko zagubienia oraz zniszczenia dokumentów zmalało.

Rozwiązania, które wdrożono

Zdecydowano się na wdrożenie tych elementów systemu DMS, które najbardziej odpowiadały firmie. Oprogramowanie spod szyldu Connecto dopasowane jest do potrzeb danego przedsiębiorstwa. Oznacza to, że rozwiązanie posiada tylko niezbędne elementy, w pełni wykorzystywane przez użytkownika.

Wśród zastosowanych rozwiązań zastosowanych w firmie Granit, znalazły się:

Elektroniczny obieg dokumentów – faktury kosztowe, oferty, umowy, protokoły, reklamacje, zamówienia;

Zarządzanie projektami w podziale na typy projektów (ogólnobudowlane, kamieniarskie, zakład obróbki kamienia, ślusarnia);

Business intelligence wykorzystywane głównie do raportowania planowanych kosztów i przychodów w danej jednostce
czasu;

Integracja z systemem Comarch ERP XL, dzięki temu firma nie korzysta z dwóch osobnych rozwiązań.

Zobacz, co się zmieniło

Sprawdź case study przygotowane przez specjalistów Connecto. Przedstawiamy zmiany, jakie zaszły w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa od momentu wykorzystywania systemu DMS. Opisujemy moduły, sytuację przed i po wdrożeniu. Kliknij w zdjęcie i poznaj “studium przypadku firmy PBiUT GRANIT Sp. z o.o. Brzesko”.

Connecto DMS Case Study Granit Brzesko

Zapytaj o usprawnienia dla Twojego biznesu

Jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu klasy DMS lub ERP? Chcesz dowiedzieć się więcej o funkcjonowaniu i wdrożeniu oprogramowania? Prezentujemy możliwości oferowanych przez nas rozwiązań za pomocą prezentacji zdalnych, bezpośrednich spotkań u Klienta bądź w siedzibie naszej Spółki. Nasi specjaliści są do dyspozycji pod numerem telefonu 32 263 00 00 lub poprzez zakładkę kontakt.

Najnowsze wpisy

Dlaczego automatyzacja procesów biznesowych się opłaca?

Dlaczego automatyzacja procesów biznesowych się opłaca?

Jak zautomatyzować obieg dokumentów w firmie?

Jak zautomatyzować obieg dokumentów w firmie?

Jak usprawnić zarządzanie budżetem firmy z pomocą systemu IT?

Jak usprawnić zarządzanie budżetem firmy z pomocą systemu IT?

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Jak usprawnić zarządzanie budżetem firmy z pomocą systemu IT?

Jak usprawnić zarządzanie budżetem firmy z pomocą systemu IT?

E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}