Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Odbyło się drugie Connect to Biznes Café

inConnect To Biznes Cafe

W ostatni wtorek lutego podczas Connect to Biznes Café rozmawialiśmy o dokumentach: umowach, zamówieniach, ofertach i fakturach, ale nie tylko. Tematem, który wybrzmiewał równie mocno jak docflow był workflow.

Gościem specjalnym drugiego Connect to Biznes Café była Pani Adrianna Panek-Kulawik, zastępczyni dyrektora ds. organizacji i kontroli wewnętrznej z rybnickiej firmy GRAL Aluminium. Jej partnerem w rozmowie był Michał Nowak, szef serwisantów z Connecto.

>>> Sprawdź ulotkę i dowiedz się więcej o obiegu dokumentów <<<

 

Rozmawialiśmy o dostępie do dokumentów elektronicznych realizowanym na poziomie uprawnień – dzięki funkcjom można je opisywać, komentować, zatwierdzać, etc.; a dzięki widoczności możliwe jest, że część pracowników otrzymuje dokument jedynie do wiadomości – nie może go edytować czy nanosić zmian.

Posłuchaj podcastu z wydarzenia na YouTube oraz SoundCloud:

 

Przyjrzeliśmy się ścieżkom docflow, czyli sposobowi, w jaki dokumenty cyfrowe wędrują po firmie. Przeanalizowaliśmy przykładowe sposoby kwalifikacji dokumentów, a także możliwe sposoby ich konwersji. Pani Adrianna opowiedziała o opcji dotyczącej samodzielnego konstruowania dokumentów, możliwej ze względu na otwarty charakter systemu Connecto DMS.

Wzięliśmy na warsztat również wątek integralności z systemami księgowymi, tj. Comarch Optima, Comarch XL czy Symfonia. Na koniec porozmawialiśmy o różnicach w pracy z dokumentami papierowymi i cyfrowymi. Na tym zakończyliśmy formułę Masterlcass. Indywidualne pytania i dalszy tok rozmów realizowany był kuluarowo, podczas drugiej części spotkania. Dokumentacja drugiego Connect to Biznes Café w formie podcastu i filmu pojawi się do dwóch tygodni.

Autorem zdjęć jest Maciej Obarzanek / Connecto

Firma Connecto jest producentem oprogramowania connecto DMS, na które składa się obieg dokumentów, crm, zarządzanie projektem oraz Business Intelligence.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Connecto Cafe

Connecto Cafe

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}