Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto
Nowa wersja Comarch ERP Optima 2017.2.1
System ERP

Nowa wersja Comarch ERP Optima 2017.2.1

21 lutego 2017
System Comarch ERP Optima w nowej wersji 2017.2.1 dopasowany do zmian w przepisach prawnych, które weszły w życie z początkiem 2017 roku. Pojawiły się także nowości usprawniające funkcjonowanie oprogramowania. Comarch...
Narzędzia, które usprawnią sprzedaż
Sprzedaż i dystrybucja

Narzędzia, które usprawnią sprzedaż

10 stycznia 2017
Sprzedaż może być jeszcze bardziej efektywna przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi. Wśród rozwiązań, jakie wykorzystywane są do codziennej pracy w tej branży znajdują się m.in. aplikacje mobilne, B2B oraz narzędzie Business...
Wyniki badań satysfakcji Klientów Comarch ERP
O firmie System ERP

Wyniki badań satysfakcji Klientów Comarch ERP

3 stycznia 2017
Wraz z początkiem roku pojawiły się wyniki badań satysfakcji Klientów Comarch ERP. Connecto jako wieloletni partner nie mogło przejść obojętnie obok tego sukcesu. Zobacz, co cenią użytkownicy systemu. (więcej…)
Zmiany dla małych i średnich firm coraz bliżej
Księgowość System ERP Webinarium

Zmiany dla małych i średnich firm coraz bliżej

9 grudnia 2016
Już za niecały miesiąc jednolity plik kontrolny obejmie małe i średnie firmy, czyli tak zwany sektor MŚP. Można powiedzieć, że o JPK napisaliśmy już wszystko. Teraz zebraliśmy najważniejsze informacje, wzbogacając...
Modyfikacja wstążki w systemie Connecto DMS
System DMS

Modyfikacja wstążki w systemie Connecto DMS

1 grudnia 2016
Modyfikacja wstążki w systemie jest w pełni rozbudowana. Oznacza to, że za pomocą specjalnego konfiguratora „drag&drop” można ułożyć zakładki, grupy przycisków i przyciski według własnego uznania. (więcej…)
Jednolity plik kontrolny (JPK): potrzebne będą zmiany w systemach IT
Księgowość System ERP

Jednolity plik kontrolny (JPK): potrzebne będą zmiany w systemach IT

19 listopada 2016
Jednolity Plik Kontrolny (JPK) wszedł w życie 1 lipca 2016 roku. Ma on zrewolucjonizować kontrolę w podatku VAT i tym samym uszczelnić system podatkowy. Na szybsze zmiany muszą przygotować się...
Jednolity Plik Kontrolny (JPK) i zmiany w VAT [webinarium]
Księgowość Webinarium

Jednolity Plik Kontrolny (JPK) i zmiany w VAT [webinarium]

16 listopada 2016
Jednolity Plik Kontrolny powraca. Temat JPK i zmian w podatkach został przedstawiony na bezpłatnym webinarium. Wypełnij formularz i dowiedz się, jakie zmiany wejdą w życie w 2017 roku. Najważniejsze informacje,...
Connecto wdraża w Agata S.A.
O firmie System ERP

Connecto wdraża w Agata S.A.

23 października 2016
Firma Agata S.A. (dawniej: Katowickie Przedsiębiorstwo Meblowe Agata) zdecydowała się wdrożyć system informatyczny firmy Comarch w zakresie księgowości jednostek powiązanych. Za wdrożenie oprogramowania w całości odpowiada firma Connecto. (więcej…)
JPK dla małych i średnich firm od 2017 roku
Księgowość

JPK dla małych i średnich firm od 2017 roku

17 października 2016
JPK to temat, który poruszaliśmy na naszym blogu kilka miesięcy temu. W artykule „Jednolity Plik Kontrolny: potrzebne będą zmiany w systemach IT” informowaliśmy o wprowadzeniu pliku do systemów informatycznych oraz...
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie
Relacje z klientami - CRM

Najważniejsze jest pierwsze wrażenie

29 sierpnia 2016
Jesteśmy świadomi tego, że oprogramowanie nie wykona za nas całej pracy, ale wiemy jak bardzo może ją ułatwić. Dlatego w kilku zdaniach przedstawiamy, w jaki sposób system CRM wpływa na...
1…2122232425

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem
logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}