Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto
Zmiany w rachunkowości 2016
Księgowość

Zmiany w rachunkowości 2016

8 kwietnia 2016
Rok 2016 to zmiany w zakresie sprawozdawczości finansowej oraz rachunkowości. Ma na to wpływ nowelizacja ustawy o rachunkowości z 23 lipca 2015. Co się zmieni, kto na tym skorzysta i...
Kariera w Connecto
O firmie

Kariera w Connecto

5 kwietnia 2016
Chcesz zasilić grono specjalistów jednego z czołowych partnerów firmy Comarch i twórcy własnego oprogramowania do zarządzania firmą? Daj się poznać i wyślij zgłoszenie. Być może potrzebujemy właśnie Ciebie. Aktualnie poszukujemy:...
Dotacje dla firm. Zobacz video
Webinarium

Dotacje dla firm. Zobacz video

29 marca 2016
„Dotacje na innowacje i nowe technologie” to webinarium, podczas którego zaproszeni eksperci tłumaczyli, w jaki sposób znaleźć źródło dla finansowania konkretnych projektów w firmie. Zobacz video z tego wydarzenia. (więcej…)
Webinarium: Dotacje na innowacje – jak je zdobyć?
Webinarium

Webinarium: Dotacje na innowacje – jak je zdobyć?

16 marca 2016
Wspólnie z firmą Comarch – producentem oprogramowania ERP, zapraszamy na bezpłatne webinarium pt. „Dotacje na innowacje i nowe technologie”. Eksperci wytłumaczyli, gdzie szukać dofinansowania dla firmy oraz jak przygotować się...
O firmie

Connecto na konferencji Synergy Poland

11 grudnia 2015
„Skuteczna kontrola czasu i kosztów w branży budowlanej” to temat, którym zainteresowaliśmy prezesów, dyrektorów i właścicieli firm budowlanych podczas konferencji organizowanej przez Synergy Poland. Było nam miło pokazać możliwości oprogramowania...
O branży budowalnej na konferencji Synergy Poland
O firmie System DMS

O branży budowalnej na konferencji Synergy Poland

1 grudnia 2015
Zarządzanie projektami, dokumentami i procesami biznesowymi w branży budowlanej – to temat konferencji organizowanej przez Synergy Poland, która odbędzie się 10 grudnia w Katowicach. Firma Connecto jako jeden z zaproszonych...
Systemy informatyczne dla firm budowlanych – video
Budownictwo i deweloperzy Webinarium

Systemy informatyczne dla firm budowlanych – video

26 listopada 2015
Jak systemy informatyczne dla firm budowlanych wpływają na ich funkcjonowanie? Po co inwestować w takie rozwiązania i czym kierować się przy wyborze? Poniższy film z webinarium organizowanego przez naszych specjalistów...
Webinarium: Jak usprawnić działanie firmy budowlanej?
System DMS Webinarium

Webinarium: Jak usprawnić działanie firmy budowlanej?

18 listopada 2015
Na to pytanie odpowiemy już 25 listopada o godzinie 10. Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji na stronie wiedza.connecto.pl. (więcej…)
BI w praktyce – video
Business Intelligence System DMS Webinarium

BI w praktyce – video

4 listopada 2015
Prezentujemy kolejne video z webinarium. Tym razem skupiliśmy się na rozwiązaniu klasy Business Intelligence. Na przykładzie działań naszych klientów pokazaliśmy wykorzystanie systemów informatycznych w firmach z różnych branż. Zapraszamy do...
Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie? Zobacz video
Obieg dokumentów System DMS Webinarium

Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie? Zobacz video

30 października 2015
Podczas szkolenia online przedstawiliśmy wiele porad oraz wskazówek dotyczących elektronicznego obiegu dokumentów i jego zastosowania w poszczególnych branżach. Opierając się na doświadczeniu naszych klientów pokazaliśmy jak działa firma dzięki szybkiemu wyszukiwaniu dokumentów....
1…22232425

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem
logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}