Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Program do harmonogramów budowlanych

inBudownictwo i deweloperzy

Przedsiębiorcy z branży budowlanej coraz częściej korzystają z nowoczesnej technologii, a w szczególności z zaawansowanych systemów ułatwiających prowadzenie działalności. Dzięki nim mogą przyspieszyć i ułatwić pracę, a nawet zautomatyzować wiele formalności. Omawiamy, jak działa program do harmonogramów budowlanych i dlaczego warto wdrożyć go w swojej firmie.

Spis treści

  • Program do harmonogramów budowlanych
    • Jak wybrać program do tworzenia harmonogramów budowlanych?
    • Zalety programu do harmonogramów budowlanych

Program do harmonogramów budowlanych

Program do harmonogramów budowlanych pozwala prowadzić kilka projektów w tym samym czasie, zapewniając pełną kontrolę nad pracownikami, materiałami, budżetem i innymi ważnymi kwestiami. Powinien mieć formę rozbudowanego systemu, dzięki któremu w jednym miejscu można wykonywać wszystkie zadania – od zapytania inwestorskiego, przez ofertowanie, wyszukiwanie podwykonawców i podpisanie umowy, aż po sporządzenie protokołu odbioru. Zwalnia z konieczności korzystania z wielu różnych narzędzi oraz usprawnia wymianę danych, przez co stanowi ogromne udogodnienie dla wszystkich pracowników.

Dodatkową rolą programu do harmonogramów budowlanych może być zbieranie i analizowanie danych, na podstawie których da się generować szczegółowe raporty. Takie zestawienia są niezwykle przydatne przy tworzeniu strategii biznesowych. Dzięki nim można na bieżąco kontrolować sytuację w firmie i w razie potrzeby podejmować odpowiednie decyzje.

Poznaj także rozwiązanie elektroniczny obieg dokumentów dostępne w ofercie Connecto.

Jak wybrać program do tworzenia harmonogramów budowlanych?

Przedsiębiorcy często są zainteresowani wdrożeniem odpowiedniego systemu, ale nie mają pojęcia, jak wybrać program do tworzenia harmonogramów budowlanych. Rzeczywiście, dobrze jest świadomie podjąć tę decyzję, ponieważ będzie mieć ogromny wspływ na organizację pracy w firmie.

Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na to, by system był uniwersalny. Popularne są narzędzia do harmonogramowania, planowania i zarządzania projektami, ale ta sama platforma może być wykorzystywana również do m.in. planowania dostaw, kontroli magazynu czy rozdysponowywania zadań pracownikom.

Ważne, by wybrany program do tworzenia harmonogramów budowlanych dawał możliwość korzystania z gotowych kosztorysów. Najlepiej, by integrował się z powszechnie wykorzystywanymi systemami, takimi jak np. Norma czy Zuzia, ale też innymi programami, np. do kosztorysowania czy budżetowania. Przydatnym dodatkiem do systemu jest także moduł CRM, przeznaczony do kontaktu z klientem. Pomaga lepiej prowadzić komunikację, co sprzyja nawiązywaniu trwałych relacji biznesowych oraz ma pozytywny wpływ na wizerunek firmy.

Najlepiej zdecydować się na rozbudowane, modułowe oprogramowanie dla budownictwa, dostosowane do potrzeb przedsiębiorstwa. Przy tym duże znaczenie ma proces implementacji systemu. Wymaga czasu oraz odpowiednich przygotowań, dlatego najlepiej skorzystać ze wsparcia profesjonalistów – wykonają analizę przedwdrożeniową, a następnie przeprowadzą całą procedurę. Wtedy ma się pewność, że w trakcie nie straci się żadnych danych, wszystko odbędzie się względnie szybko, a pracownicy sprawnie nauczą się obsługiwać nową platformę.

Zalety programu do harmonogramów budowlanych

Liczne zalety programu do harmonogramów budowlanych sprawiają, że są już popularne nie tylko w dużych firmach. Z powodzeniem wykorzystuje się je w średnich i małych przedsiębiorstwach. Systemy tego typu pomagają bowiem błyskawicznie się rozwijać, poprzez dostosowanie się do aktualnych wymogów rynku i zwiększanie konkurencyjności.

Do największych zalet programu do harmonogramów budowlanych można zaliczyć:

  • kontrola i optymalizacja kosztów – system w prosty sposób pozwala rejestrować faktury, rachunki i inne koszty. Dzięki temu można cały czas kontrolować wydatki, minimalizując ryzyko przekroczenia budżetu. Przy tym da się znaleźć potencjalne oszczędności oraz niewykorzystane zasoby, które można korzystnie zainwestować. Świadome zarządzanie pozwala zmaksymalizować zyski;
  • elastyczność i skalowalność – platforma oferuje tylko te funkcje, które rzeczywiście są potrzebne. Do tego w każdej chwili można ją rozbudowywać, dlatego w przypadku rozwoju firmy dostosowuje się do nowych wymagań;
  • łatwy dostęp i prosta obsługa – wszystkie narzędzia są dostępne w jednym miejscu. Intuicyjny interfejs pozwala pracownikom szybko przestawić się na nowy system. Do tego jest on dostępny nie tylko z poziomu sprzętu służbowego, ale dowolnego komputera oraz urządzenia mobilnego, przez co doskonale sprawdza się przy pracy zdalnej/w terenie;
  • opłacalność – ponieważ płaci się tylko za to, co rzeczywiście jest niezbędne, rozwiązanie jest wyjątkowo rentowne. Kwota zależna jest od m.in. ilości stanowisk i licencji dostępowych, ale w ogólnym rozliczeniu wypada szczególnie korzystnie. Do tego system pozwala generować większe zyski, dlatego jego zakup szybko się zwraca.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem programu do harmonogramów budowlanych w Twojej firmie? Przekonaj się, jakie funkcje oferuje platforma Connecto – modułowy system, który dostosujemy do specyfiki Twojego przedsiębiorstwa. Umów się na spotkanie, na którym za darmo zaprezentujemy Ci jego możliwości. Zadzwoń na numer 32 263 00 00, wyślij mail na adres [email protected] lub wypełnij formularz w zakładce kontakt.

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

ERP dla branży budowlanej

ERP dla branży budowlanej

Zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym

Zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym

Jak deweloperzy wykorzystują systemy od Connecto?

Jak deweloperzy wykorzystują systemy od Connecto?

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}