• Zarządzanie firmą budowlaną z systemem informatycznym

    Data publikacji: 14 października 2017

    Zarządzanie firmą budowlaną
    [Głosów: 3   Average: 5/5]

    Wybór programu dla firmy budowlanej to indywidualna decyzja, którą należy podjąć po przeprowadzeniu odpowiedniej analizy. Sprawdź, dlaczego przedsiębiorstwa z branży budowlanej coraz chętniej inwestują w rozwiązania IT.

     

    Zarządzanie firmą budowlaną staje się prostsze

    Jednym z głównych powodów, dla których wdrażane są systemy informatyczne jest ułatwienie działań, jakie wykonywane są w przedsiębiorstwie. I to nie tylko w sektorze budowlanym. Jednak w opisywanym przypadku, moduły składające się na oprogramowanie dla budownictwa pomagają odpowiednio przy zarządzaniu projektem, jego rozliczaniu i wysyłaniu dokumentów oraz tworzeniu raportów, a następnie analizowaniu ich.

    Oprogramowanie dla firm budowalnych wykorzystywane jest również przez deweloperów, ponieważ stawiamy na indywidualne rozwiązania i potrafimy stworzyć w systemie funkcje wykorzystywane w branży nieruchomości.

    Pobierz wersję demo programu do zarządzania firmą budowlaną

    Program do zarządzania firmą budowlaną

    Program do zarządzania firmą budowalną jest wykorzystywany do optymalizacji procesów biznesów, które mają ustalone ścieżki obiegu. Dzięki temu likwiduje się powtarzalność informacji, jaka występowała w różnych obszarach firmy. Przekazy są czytelne, a nadzór nad każdym z procesów pozwala na lokalizację wąskich gardeł w firmie.

    Tworzenie kosztorysów, budżetów oraz kontrola i rozliczanie projektu przez kierowników to podstawowe funkcje oprogramowania. Dzięki temu każda oferta, protokół lub umowa znajdują się w jednym miejscu i są dostępne w każdym momencie. Podobnie jest z danymi, które są przetwarzane w systemie, a następnie raportowane do wskazanych osób. Te mogą przeanalizować otrzymane wyniki i podjąć właściwe decyzje.

    Systemy dla przedsiębiorstw budowlanych – jak wybrać?

    Cały czas podkreślamy, że rozwiązanie dedykowane, tzw. “szyte na miarę” jest lepsze od systemu pudełkowego. Kierowanie się indywidualnymi potrzebami pozwala na osiągnięcie oprogramowania w stu procentach dopasowanego do profilu działalności danej firmy i schematu, który funkcjonuje w niej na co dzień.

    Dlatego przy wyborze oprogramowania należy zwrócić uwagę nie tylko na cenę, ale również funkcjonalność, metody wdrożenia, możliwości rozbudowy w przyszłości oraz integrację z innymi rozwiązaniami, np. systemami klasy ERP. Wspomniany już wyżej System funkcjonujący w firmach budowlanych i deweloperskich opisano szerzej w artykule Connecto DMS dla branży budowlanej.

    Integracja systemu informatycznego

    Warto zwrócić uwagę, by rozwiązanie dla budownictwa mogło integrować się z innymi dostępnymi modułami. Dotyczy to obiegu dokumentów, systemu do tworzenia analiz i raportów oraz prowadzenia projektów albo systemów CRM.

    Poza dopasowaniem oprogramowania do wymagań i potrzeb firmy, przeprowadzamy szkolenia z obsługi systemu oraz oferujemy wsparcie po wdrożeniowe. Dzięki temu w przypadku problemów z systemami lub awarii, pomagamy jak najszybciej rozwiązać pojawiające się kłopoty.

    Pobierz wersję demo programu do zarządzania firmą budowlaną

    Opisywany przykład dotyczy działania systemu w branży budowlanej, jednak nasze rozwiązanie Connecto DMS doskonale odnajduje się też w pozostałych branżach. Integruje się także z rozwiązaniami klasy ERP. Nasi specjaliści są do dyspozycji i chętnie pomogą wybrać właściwe oprogramowanie. Zapraszamy do wypełnienia poniższego formularza lub do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu 32 263 00 00

    Firma (wymagane)

    NIP (wymagane)

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przekazywanie przez Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o moich danych osobowych w celach marketingowych i informacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000)

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość.

    Uprzejmie informujemy, że:
    a) Connecto Sp. z o. o o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec stanie się Administratorem Pani/Pana danych osobowych,
    b) dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zapytanie, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych - wykorzystamy je dla przedstawienia oferty naszych produktów i usług bądź informacji o naszej działalności,
    c) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.,
    d) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwi nam odpowiedź na Pana/Pani zapytanie złożone za pośrednictwem stron internetowej
    e) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
    f) dane osobowe będą przetwarzane w warunkach zapewniających ich ochronę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
    g) dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
    W zakresie określonym w pkt. a)-f) powyżej oświadczenia, żądania lub pytania należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres [email protected] lub pisemnej na adres Connecto Sp. z o.o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec.