Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

BI, czyli centrum raportów w systemie Connecto DMS [video]

inBusiness Intelligence, System DMS, Video

Kontrola i analiza dostarczanych wyników generowanych przez każdy dział firmy może odbywać się w jednym miejscu. Wszystko za sprawą modułu Business Intelligence, który dostępny jest w naszej ofercie. Zobacz, jak działa centrum raportów, na czym polega tworzenie danego dokumentu oraz do kogo trafia. Przedstawiamy działanie modułu BI w formie video.

1. Centrum raportów Business Intelligence
2. Raporty w dowolnej formie
3. Subskrybowanie dokumentów
4. Jeden z elementów systemu Connecto DMS
5. Zapytaj o rozwiązanie dla Twojej firmy

Centrum raportów Business Intelligence

Dyrektor Handlowy uruchamia centrum raportów Business Intelligence. Znajdują się tam raporty stworzone przez niego, jak i te udostępnione przez innych użytkowników. Z raportów DMS wybiera wcześniej przygotowany raport dotyczący sprzedaży w czwartym kwartale. Używa opcji aktualizuj i otwórz, by uzyskać najnowsze dane. Widoczne jest okno raportu, które prezentuje ostatnio zapamiętany układ tabeli i wykresów.

Business Intelligence i centrum raportów

Raporty w dowolnej formie

Raport w formie wykresu kołowego przedstawia ilość transakcji handlowych z podziałem na województwa. Dyrektor na podstawie zbioru danych znajdujących się z prawej strony, tworzy nowy raport. Wybiera on kolumnę „handlowiec” i zestawia ją z marżą. Zmienia wygląd wykresu z kołowego na słupkowy. Następnie zaznacza komórki, które posłużą za dane wsadowe do wykresu. Użytkownik zmienia formatowanie kolumn marża i wartość na pole walutowe.

Business Intelligence forma prezentacji

Subskrybowanie dokumentów

Do raportu dodaje kolumnę wartość po to, by na jednym ekranie porównać: wygenerowane przez handlowca obroty z realnym zyskiem. Nowo stworzony raport zapisuje pod nazwą: sprzedaż w czwartym kwartale „handlowcy”. Dyrektor handlowy zdecydował się na subskrypcję raportu, który będzie wysyłany w formie wiadomości email wraz załącznikiem Excel, w każdy poniedziałek o 7 rano, na podany adres email.

Business Intelligence subskrybcja

Jeden z elementów systemu Connecto DMS

Należy pamiętać, że centrum raportów Business Intelligence to tylko jeden z modułów dostępnych w systemie Connecto DMS. Wśród reszty rozwiązań znajdują się moduły, które można zintegrować między sobą oraz z systemami klasy ERP (popularne to Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XL). Specjaliści z firmy Connecto są w stanie wdrożyć także elektroniczny obieg dokumentów i CRM.

Zapytaj o rozwiązanie dla Twojej firmy

Wszystkie te rozwiązania dostępne są w ofercie firmy Connecto. Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 32 263 00 00 lub przez poniższy formularz. Popularna jest forma prezentacji zdalnej możliwości oprogramowania. Dzięki temu Klient od razu widzimy, co możemy zaoferować oraz jest w stanie dobrać niezbędne elementy, a na podstawie jego potrzeb i wymagań zostają one wdrożone.













    Najnowsze wpisy

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    Analizy i raporty z asystentem AI

    Analizy i raporty z asystentem AI

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Konferencja
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    Analizy i raporty z asystentem AI

    Analizy i raporty z asystentem AI

    E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

    E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

    Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

    Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}