Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla średnich firm

inRelacje z klientami - CRM

Oprogramowanie CRM od dłuższego czasu nie jest narzędziem nakierowanym na koordynację sprzedaży w korporacjach. Od dłuższego czasu obserwujemy co raz większe zainteresowanie rozwiązaniami służącymi do zarządzania relacjami z klientami wśród firm z sektora MŚP. Przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się dlaczego nawet małe i średnie przedsiębiorstwa tak chętnie wybierają nowoczesne systemy informatyczne wspierające codzienne operacje.

Spis treści

  • System CRM dla średniej firmy
    • Oprogramowanie CRM dla średnich przedsiębiorstw
    • Prezentacja systemu CRM dla średnich firm

System CRM dla średniej firmy

Oprogramowanie klasy CRM (Customer Relationship Management) to nie tylko narzędzie informatyczne wykorzystywane do zarządzania relacjami z klientem, ale i cała filozofia i metodologia pracy działów marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażowej. System CRM dla średniej firmy powinien umożliwiać kompletne mapowanie procesów biznesowych związanych z procesem pozyskania i utrzymania klienta.

Podstawowe funkcje systemów CRM dla średniej firmy to tworzenie bazy danych o klientach i potencjalnych klientach oraz prowadzenie w ich kontekście działań mających na celu pozyskanie sprzedaży: kontakty mailowe, telefoniczne, osobiste, czy też kampanie marketingowe, tworzenie ofert i rejestrowanie zamówień.

Bardziej zaawansowane systemy CRM dla średnich firm pozwalają na pełną integrację z innymi narzędziami informatycznymi i procesami biznesowymi, aby zapewnić niezakłócony przepływ informacji i zadań. Przykładem takiej integracji jest połączenie oprogramowania CRM z systemem ERP (Enterprise Resource Planning). Systemy CRM i ERP można powiązać np. w zakresie wspólnej kartoteki podmiotów. Posiadamy również rozwiązanie, jakim jest CRM dla małych firm.

Częstym elementem integracji jest również lista indeksów magazynowych do tworzenia skutecznych ofert czy też możliwość wystawiania faktur sprzedażowych z poziomu systemu CRM bezpośrednio do modułu sprzedażowego oprogramowania ERP. Ta ostatnia funkcja jest szczególnie pożądana, gdyż znacznie usprawnia ona przepływ informacji na takim etapie procesu sprzedażowego, gdzie pomyłka jest nie do pomyślenia. Faktura zawsze musi zgadzać się z zamówieniem.

Oprogramowanie CRM dla średnich przedsiębiorstw

Oprogramowanie CRM dla średnich przedsiębiorstw to narzędzie bez którego wielu menadżerów sprzedaży nie wyobraża sobie codziennej pracy. Rozwiązania tego typu, takie jak Connecto DMS usprawniają codzienną pracę wszystkich osób w organizacji zaangażowanych we wszystkie zadania sprzedażowe począwszy od poszukiwania leadów na rynku, przez kontakty z najbardziej rokującymi potencjalnymi klientami i wystawianie ofert po rejestrację zamówień i wystawianie faktur i zleceń wykonania usługi lub przesłania towaru.

Zaawansowani użytkownicy oprogramowania CRM dla średnich przedsiębiorstw wykorzystują też inne moduły systemu Connecto DMS takie jak elektroniczny obieg dokumentów, zarządzanie projektami czy Business Intelligence aby połączyć wszystkie elementy organizacji firmy w płynne procesy obsługiwane za pomocą jednego interfejsu.

Wdrażając rozwiązanie Connecto DMS można połączyć wszystkie systemy informatyczne firmy w jeden, spójny ekosystem. Integrować można na przykład oprogramowanie ERP, systemy do kosztorysowania, dowolne serwisy marketingowe (np. do wysyłania mailingów czy SMS), systemy OCR, platformy B2B, sklepy internetowe i każde inne narzędzie IT.

Prezentacja systemu CRM dla średnich firm

Umów się na prezentację systemu CRM dla średnich firm uzupełniając formularz kontaktowy znajdujący się pod tym artykułem lub zadzwoń 32 263 00 00. Powiadom nas jeżeli jesteś również zainteresowany prezentacją systemów innej klasy, np. ERP, systemu obiegu dokumentów, BI czy zarządzania projektami.

W czasie prezentacji możesz zobaczyć synergię wszystkich rozwiązań w codziennej pracy na przykładach, które będą Ci bliskie. Prezentacja systemu CRM dla średnich firm jest całkowicie darmowa i może odbyć się zdalnie za pomocą internetu (wideokonferencja) lub osobiście w siedzibie Twojej firmy albo w jednym z oddziałów firmy Connecto (Łódź/Sosnowiec).

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}