Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Dlaczego system Connecto DMS jest idealny do pracy zdalnej?

inSystem DMS

Działania związane z ograniczeniem ryzyka zarażenia się koronawirusem zmusiły wielu przedsiębiorców do przestawienia się na tryb pracy zdalnej. Zarządzanie pracownikami, którzy przebywają w swoich domach, jest ogromnym wyzwaniem. W takiej sytuacji najlepiej jest skorzystać ze specjalistycznego oprogramowania. Wyjaśniamy, dlaczego system Connecto DMS jest idealny do pracy zdalnej!

Z pomocą Internetu można bez problemu skontaktować się z pracownikami, klientami i kontrahentami. Takie kanały komunikacji należy jednak odpowiednio zorganizować – w natłoku informacji łatwo o przeoczenia czy błędy. Dowiedz się, dlaczego system Connecto DMS jest idealny do pracy zdalnej!

Spis treści

  • Pandemia a praca zdalna
    • System DMS do pracy zdalnej – zalety
    • Program do pracy zdalnej
    • Zapytaj o system do pracy zdalnej

Pandemia a praca zdalna

Przedsiębiorcy już od marca muszą radzić sobie z wyjątkowo trudnymi warunkami. Pandemia a praca zdalna to kwestia, które dość szybko została rozpatrzona. Współcześnie wiele firm może z powodzeniem dalej funkcjonować w ten sposób. To zdecydowanie lepsze wyjście, niż zawieszenie działalności, a zmniejsza szybkość wzrostu liczby osób zarażonych. Chociaż istnieje już wiele programów i serwisów, które da się wykorzystać do pracy zdalnej, używanie ich może doprowadzić do chaosu.

Jeśli chodzi o pandemię a pracę zdalną, ta nagła sytuacja zagrożenia w wielu przypadkach obnażyła kłopoty związane z efektywną komunikacją. Dziennie przesyła się nawet dziesiątki dokumentów, które łatwo da się zawieruszyć czy przypadkiem usunąć. Najrozsądniej jest więc zainwestować w profesjonalny system DMS.

Data Management System (ang. system zarządzania danymi) pozwala zapanować nad wszystkimi formalnościami, a do tego m.in. ułatwia planowanie kolejnych działań oraz monitorowanie ich postępów. Elektroniczny obieg dokumentów jest najbezpieczniejszym i najwygodniejszym sposobem na wymianę informacji w przedsiębiorstwie.

System DMS do pracy zdalnej – zalety

Chociaż działanie firmy w takich warunkach jest zdecydowanie utrudnione, nie musi wcale mieć wpływu na jej kondycję. System DMS do pracy zdalnej jest dostępny w każdym miejscu na świecie. Można z niego korzystać nie tylko na komputerze, ale też urządzeniach mobilnych. Niezależnie od tego, gdzie znajdują się pracownicy, można się z nimi natychmiast porozumieć.

Oprogramowanie ma poszczególne moduły, dostosowane do obowiązków osób zajmujących różne stanowiska. Z tego samego systemu mogą więc korzystać nie tylko szef i szeregowi pracownicy, ale też księgowa czy np. handlowcy. Dzięki temu wszyscy mogą w przejrzysty, zorganizowany sposób efektywnie ze sobą współpracować. Dodatkowe moduły systemu DMS do pracy zdalnej, takie jak np. CRM (Customer Relationship Management, ang. zarządzanie relacjami z klientem), ułatwiają też komunikację z klientami oraz pozwalają na bieżąco monitorować postępy prac.

Program do pracy zdalnej

Oferowany przez nas program do pracy zdalnej dba nie tylko o dobrą komunikację i wymianę danych. Posiada kilka dodatkowych modułów, które mają niebagatelny wpływ na działanie przedsiębiorstwa. Niezwykle przydatnym elementem jest np. Buisness intelligence. Pozwala wygodnie analizować dowolne obszary firmy. W ten sposób można stale monitorować sytuację, by szybko odkryć ewentualne nieprawidłowości lub potencjalne szanse na rozwój.

Niezwykle praktyczną częścią naszego programu do pracy zdalnej jest też moduł odpowiedzialny za zarządzanie projektami. Z jego pomocą da się uważnie planować oraz nadzorować wszystkie działania. Dzięki niemu łatwo można dopilnować tego, by wszystkie zadania zostały wykonane poprawnie i na czas. Przy okazji da się również szybko wprowadzać niezbędne poprawki, tak by nie zakłóciły ani nie opóźniły całego procesu.

Zapytaj o system do pracy zdalnej

Dobra organizacja jest kluczem do sukcesu. Chcesz zainwestować w profesjonalny system DMS dla swojej firmy? Zdecyduj się na najlepsze jakościowo oprogramowanie. Zapytaj o system do pracy zdalnej, dzwoniąc na numer 32 263 00 00  lub wypełniając formularz kontaktowy! Konsultant firmy Connecto skontaktuje się z Tobą w ciągu kilku dni, w celu uzgodnienia terminu prezentacji demonstracyjnej systemu. Spotkanie jest całkowicie darmowe i odbywa się zdalnie.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

Workflow, czyli sprawny przepływ pracy

Workflow, czyli sprawny przepływ pracy

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}