Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Skonfiguruj system DMS pod swoją firmę

inSystem DMS

Wybierz elementy oprogramowania, które są niezbędne w Twoim przedsiębiorstwie. Znajomość potrzeb firmy oraz nasze doświadczenie sprawią, że system informatyczny usprawni pracę już w pierwszym dniu od instalacji.

Spis treści

  • Dlaczego system DMS?
    • Moduły Connecto DMS
    • Integracja z systemem ERP?

Dlaczego system DMS?

Oferując system Connecto DMS odchodzimy od pudełkowych rozwiązań, które na pierwszy rzut oka są wygodne i nie wymagają tak wiele konfiguracji. Problemy zaczynają się pojawiać w momencie, kiedy Klient, korzystający ze „sztywnego systemu”, potrzebuje indywidualnych rozwiązań. Tych nie da się dopisać do gotowego oprogramowania, a jeśli jest taka możliwość, to często nie opłaca się pod kątem finansowym.

UMÓW SIĘ NA PREZENTACJĘ SYSTEMU

Dlatego przedsiębiorstwa decydując się na Connecto DMS otrzymują moduły, a na ich podstawie konfigurowane jest oprogramowanie. Całość konfiguracji i wdrożenia systemu poprzedza analiza przedwdrożeniowa, wykonywana przez specjalistów z Connecto. Czytaj więcej o Platformie Connectoi ERP. Poznaj firmy, które nam zaufały.

Moduły Connecto DMS

Stawiając na pracę systemu Connecto DMS w przedsiębiorstwie, otrzymujemy cztery moduły, które wzajemnie ze sobą współpracują.

Elektroniczny obieg dokumentówSystem DMS -Elektroniczny obieg dokumentów umożliwia zebranie oraz archiwizację, poprzez zeskanowanie i wprowadzenie go do systemu. Dotyczy to każdego rodzaju dokumentu, który zarówno trafia, jak i wychodzi z firmy.

Dowolnie skonfigurowana ścieżka, np. obiegu faktury kosztowej (sekretariat, osoba decyzyjna, księgowość) sprawia, że trafia ona bezpośrednio do adresata. Przyśpiesza to pracę firmy i niweluje ryzyko zagubienia/zniszczenia dokumentu.

 

System DMS - CRM

System CRM usprawnia zarządzanie relacjami z Klientem poprzez planowanie spotkań, wiadomości i rozmów telefonicznych. Wszystkie informacje zamieszczone w systemie można ze sobą porównać, co pozwoli na precyzyjnie stworzenie indywidualnej oferty lub dobranie grupy Klientów do konkretnej kampanii.

CRM to także proste zarządzanie zadaniami i kontrolowanie pracy działów. Lepsza organizacja pracy, stały kontakt z obecnymi klientami, a także dostęp do wszystkich informacji w jednym miejscu to główne zalety tego rozwiązania.

 

System DMS - Business Intelligence

Business Intelligence jest coraz chętniej wybieraną opcją, która pozwala tworzyć raporty dotyczące każdego zadania i działu w firmie. Dzięki niemu można wygenerować raport ogólny lub szczegółowy z uwzględnieniem danych z obecnego, jak i poprzedniego okresu.

Otrzymane raporty poddawane są analizie, co pozwala na szybkie reagowanie i zmiany w przedsiębiorstwie. Dane przedstawiane mogą być na diagramach lub wykresach, w zależności od wyboru użytkownika.

 

System do zarządzania projektami

Zarządzanie projektami usprawnia planowanie i realizowanie projektów dla każdej branży. To użytkownik systemu decyduje, jakie procesy dotyczące prowadzenia inwestycji są najważniejsze.Odpowiednio skonfigurowany system odzwierciedla pracę firmy najdokładniej, jak to możliwe.

UMÓW SIĘ NA PREZENTACJĘ SYSTEMU

Integracja z systemem ERP?

Jak już wspominaliśmy na naszym blogu, system Connecto DMS integruje się z systemem ERP. Wybór oprogramowania ERP: Comarch ERP Optima lub Comarch ERP XL zależne jest od specyfikacji przedsiębiorstwa, które będzie korzystać z systemu. Ważna jest tez liczba stanowisk oraz schemat wybranego działania. W tym wszystkim pomagają nasi specjaliści, którzy dostępni są pod numerem telefonu 32 263 00 00 lub mailowo [email protected]

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

Workflow, czyli sprawny przepływ pracy

Workflow, czyli sprawny przepływ pracy

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}