Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Przykłady działania sytemu CRM

inRelacje z klientami - CRM

Wychodząc z ogólnego założenia, że system CRM to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, czyli rejestrowania informacji o nich oraz wszelkich interakcji z nimi, to w niemal każdej firmie system CRM działa inaczej i jest wykorzystywany do nieco innych celów. W tym artykule dowiesz się, jakie są przykłady działania system CRM dla średniej firmy.

Spis treści

  • Działanie systemu CRM – przykłady
    • Dla kogo jest rozwiązanie CRM?
    • Gdzie zobaczyć prezentację systemu CRM?

Działanie systemu CRM – przykłady

Oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami ma wiele zastosowań i może zostać wykorzystane w praktycznie każdej branży, której codzienne operacje wymagają pozyskiwania nowych i utrzymywania stałych klientów.

1. System CRM dla deweloperów – deweloperzy wykorzystują rozwiązania CRM do sprzedaży mieszkań. Przechowuje informacje o prowadzonych inwestycjach, mieszkaniach, ich cechach i cenach. Baza klientów przechowuje informacje o ich preferencjach. System obsługuje podpisywanie umów sprzedażowych.

2. System CRM dla firm produkcyjnych – firmy produkcyjne skupiają się na tworzeniu ofert w oparciu o otrzymane zapytanie. Nowoczesny system CRM pozwala na budowanie konfiguratorów produktu i jest zintegrowany z systemem do zarządzania produkcją aby zawsze tworzyć realistyczne i opłacalne oferty.

3. System CRM dla firm usługowych – firmy usługowe chcą gromadzić informacje o potencjalnych klientach aby jak najlepiej dostosować swoją ofertę do ich oczekiwań. System CRM wspiera też firmy usługowe w obsłudze bieżących klientów zbierając informacje o podpisanych umowach jak i zaawansowaniu oraz rozliczaniu finansowym zleceń.

4. System CRM dla firm handlowych – firmy handlowe wykorzystują system CRM do tworzenia ofert i zbierania zamówień do przetworzenia w systemie sprzedażowym. Wykorzystując system CRM, handlowcy mogą tworzyć spersonalizowane cenniki i promocje dla wybranych klientów.

5. System CRM dla budownictwa – firmy budowlane korzystają z oprogramowania CRM do zarządzania kontaktami z inwestorami, oraz podwykonawcami i dostawcami. System CRM dla firmy budowlanej to obsługa, zapytań, ofert i zamówień, zarówno tych przychodzących, jak i wychodzących.

6. System CRM dla kancelarii prawnej – oprogramowanie pomaga dbać o relacje z klientami, a także wspiera zarządzanie dużą ilością dokumentów. Daje łatwy, a zarazem bezpieczny dostęp do najważniejszych danych uprawnionym pracownikom, także za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Jest niezastąpione przy kreowaniu harmonogramów spotkań, rozpraw itp.

7. System CRM w sprzedaży B2B – w tym przypadku zamówień jest mniej, ale są większe i pochodzą zwykle od stałych klientów, dlatego oprogramowanie odgrywa ważną rolę w budowaniu relacji biznesowych. Jest przydatne także przy świadomym dostosowywaniu oferty, a także usprawnianiu i automatyzowaniu formalności, co podnosi wydajność pracowników, poprawia jakość oferowanych usług/produktów oraz zwiększa zadowolenie klientów.

8. System CRM dla firm windykacyjnych – program staje się bazą danych klientów i wierzycieli. Znacznie ułatwia komunikację zewnętrzną i wewnętrzną oraz pozwala monitorować wszystkie działania podejmowane przez pracowników. Minimalizuje ryzyko opóźnień czy pomyłek, co wzmacnia dobry wizerunek firmy i zwiększa jej wiarygodność.

9. System CRM dla firmy szkoleniowej – oprogramowanie pomaga zarządzać kontaktami z klientem, trenerami i podwykonawcami (np. podmiotami wynajmującymi pomieszczenia do szkoleń), z wglądem do pełnej historii działań. Tworzy również charakterystyki, na podstawie których można lepiej zrozumieć potrzeby klientów i szybciej personalizować ofertę. Znacznie usprawnia poszczególne etapy organizacji, sprzedaży i obsługi szkoleń.

10. System CRM dla biura rachunkowego – stanowi ogromne wsparcie przy systematyzacji i uporządkowaniu danych, informacji oraz dokumentów. Umożliwia sprawną komunikację, zgodną z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Pomaga świadomiej, szybciej i uważniej obsługiwać klientów, podnosząc wiarygodność działalności.

11. System CRM dla agencji pracy – znacznie ułatwia i organizuje komunikację nie tylko z osobami szukającymi zatrudnienia, ale też pracodawcami i innymi partnerami biznesowymi. Usprawnia cały proces rekrutacyjny, a także pozwala monitorować cały jego przebieg. Jednocześnie tworzy bazę danych, dzięki której można szybko i celnie przygotowywać oferty dla konkretnych kandydatów, sprawniej łącząc potencjalnych pracowników z pracodawcami.

12. System CRM dla ubezpieczalni – automatyzuje formalności i proces przygotowania oferty, a także tworzy elektroniczny obieg dokumentów. Jest też przydatny przy rozdzielaniu obowiązków pracownikom. Świetnie sprawdza się podczas pracy z agentami umawiającymi się na spotkania z klientami, ponieważ jest obsługiwany również z poziomu urządzeń mobilnych.

Dla kogo jest rozwiązanie CRM?

Każda firma znajdzie coś dla siebie wybierając nowoczesne rozwiązanie CRM. Nie ważne czy interesuje cię system CRM dla małej firmy czy też dla oddziału międzynarodowej korporacji, program Connecto DMS z pewnością zaspokoi twoje wymagania. Narzędzie to składa się oprócz głównego modułu CRM z modułów elektroniczny obieg dokumentów, zarządzanie projektami oraz Business Intelligence. Takie połączenie zapewni gwarancję odzwierciedlenia dowolnych procesów biznesowych z zakresu sprzedaży, marketingu i nie tylko.

Wdrożenie systemu CRM niezależnie od branży wykonywane jest w oparciu o wymagania zgłoszone przez klienta. Konsultant zbiera informacje o tym jak ma działać finalny produkt i przekuwa je w realne funkcjonalności. Sprawia to, że systemy CRM wdrażane przez Grupę Connecto zawsze działają i wyglądają mniej lub bardziej inaczej.

Przekłada się to na duże zadowolenie klientów, którzy w następnej kolejności decydują się na wdrożenie systemu Connecto DMS w kolejnych obszarach firmy takich jak:

  • Zarządzanie dokumentacją
  • Planowanie i nadzór nad realizacją budżetów (w tym obieg faktury kosztowej);
  •  Zarządzanie mieniem firmy;
  • Obsługa projektów, umów, zleceń.

Gdzie zobaczyć prezentację systemu CRM?

Zastanawiasz się, gdzie zobaczyć prezentację systemu CRM? Uzupełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń 32 263 00 00. Specjalista z Connecto przeprowadzi z Tobą rozmowę, w oparciu o którą przygotuje prezentację systemu CRM.

Prezentacja oprogramowania może odbyć się zdalnie za pomocą internetu lub pod dowolnie wskazanym przez Ciebie adresem. Istnieje również możliwość spotkania w jednym z oddziałów Connecto. Agenda spotkania jest luźna, a prezentacja nie ma sztywnego scenariusza, aby na żywo dostosowywać się do bieżącej dyskusji i poruszanych zagadnień.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}